[ultimate_spacer height=”60″ height_on_tabs_portrait=”30″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″]
[ultimate_spacer height=”30″]

L’humor i la mirada dels germans Virgili vers el sector del vi, a COMUVICAT

[ultimate_spacer height=”10″]

Alex i Albert Virgili, de Casa Berger i Democratic Wines, treballen per arribar al no consumidor de vi

“El Món del Vi: Menjar i beure, posar i treure”, amb aquest títol tan suggerent l’Àlex i l’Albert Virgili s’endinsaran en la cultura del vi al nostre país des de la seva particular visió i ho faran en la seva intervenció a la I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi que tindrà lloc el 4 i 5 de març a Barcelona. Els germans Virgili creuen fermament en la democratització del vi i aposten per atansar totes les varietats d’aquest producte al públic més jove amb una línia distesa i sense pretendre explicar-ne les virtuts de la seva elaboració.

Els Virgili diuen que “cal tenir vins de prestigi per garantir la qualitat del sector però, remarquen que primer cal seduir la joventut amb productes propers que convidin a passar-ho bé i a consumir-los en detriment d’altres begudes”. Per aquest motiu, la seva participació en la Conferència se centrarà en la part cultural del consum del vi però, també, en la festiva perquè “el vi és cultura, però també és festa”, diuen.

L’Àlex Virgili és director comercial de Casa Berger i Democratic Wines, mentre que l’Albert Virgili és dissenyador gràfic. Tots dos fan un tàndem decidit a canviar la tendència del consumidor jove perquè “demani una copa de vi fora dels àpats”. El seu tret identitari és la imatge trencadora dins d’un sector clàssic i marcat per la tradició. Una tradició que ells coneixen de primera mà, ja que pertanyent a Casa Berger, un celler històric fundat el 1878 i que és un referent actual de l’elaboració del vi a doll de qualitat.

La I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi s’allargarà durant dos dies (4 i 5 de març) i, tot i que aquesta primera edició se celebrarà a Barcelona, la trobada neix amb vocació itinerant. L’objectiu de la conferència és millorar i parlar de la comunicació del vi català, amb activitats concretes que ajudin a la promoció i comunicació del territori o DO amfitriona que cada any aculli la trobada. Dos dies de conferències, taules rodones, tastos i convivència al voltant de la comunicació del vi.

El vi “on line” en COMUVICAT, segons José Luis Contreras de VEREMA
COMVICAT analitza models de comunicació efectiva i “professionalitzada” del vi
[ultimate_spacer height=”30″]
Comparteix: